Szkolenia teoretyczne BVLOS (NSTS-05/06/07/08)
-
DWIE FORMY SZKOLENIA DO WYBORU
-
GWARANCJA DOBRYCH WYNIKÓW PODCZAS EGZAMINU
-
INDYWIDUALNIE USTALANE TERMINY
Chciałbyś uzyskać uprawnienia Pilota i zastanawiasz się jak zdać egzamin teoretyczny? Szkolenia teoretyczne nie są obowiązkowe, a wytyczne do egzaminu wydają się przerażające?
W naszym ośrodku masz do wyboru kilka opcji:
Udostępnimy Ci nasze materiały na 10 dni. W tym czasie możesz z nich korzystać niezależnie od miejsca, w którym się obecnie znajdujesz. Materiał podzielony jest na 8 działów w oparciu, o które wybrany ośrodek stworzył pytania egzaminacyjne.
Program szkolenia
Program szkolenia powstał w oparciu o wytyczne Prezesa Urzędu Lotnictwa Cywilnego.
1. Część teoretyczna
- Przepisy lotnicze
- Ograniczenia możliwości człowieka
- Procedury operacyjne
- Techniczne i operacyjne środki ograniczające ryzyko w powietrzu
- Ogólna wiedza na temat bezzałogowych statków powietrznych
- Meteorologia
- Osiągi systemu bezzałogowego statku powietrznego w locie
- Techniczne i operacyjne środki ograniczające ryzyko na ziemi
- Nawigacja BVLOS
2. Egzamin teoretyczny
Test jednokrotnego wyboru z możliwością powrotu do pytań.
Ilość pytań: 80
Czas na rozwiązanie: 90 min
Próg zaliczenia: 75%
WAŻNE! W przypadku, gdy Kursant realizuje szkolenie teoretyczne w naszym ośrodku, egzamin przeprowadzany jest przez zewnętrzny podmiot. Zajmujemy się ustaleniem terminu i organizacją egzaminu.
Miejsce szkolenia:
Część praktyczna realizowana jest przy siedzibie firmy pod adresem: ul. Przybyszowska 17, 35-213 Rzeszów. Dokładna lokalizacja: https://goo.gl/maps/XVv2fEQF23yKWuoR9
W przypadku grup liczących min. 4 osoby, szkolenie może odbyć się w miejscu wybranym przez Kursantów.
Termin szkolenia:
Termin szkolenia jest terminem egzaminu wstępnego z zakresu wybranego szkolenia.
Typ BSP:
Szkolenie do: NSTS-05 – prowadzi do uzyskania uprawnień na wszystkie typy BSP o masie do 4 kg, NSTS-06 – wielowirnikowiec o masie poniżej 25 kg, NSTS-07 – płatowiec o masie poniżej 25 kg.
Sprzęt:
Szkolenie odbywa się na sprzęcie ośrodka szkoleniowego. Jeśli przyszły pilot będzie docelowo używał innego sprzętu, zobowiązany jest do odbycia doszkolenia produktowego.
Wyżywienie:
Zapewniamy serwis kawowy na czas trwania szkolenia praktycznego.