REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
Niniejszy regulamin określa zasady dokonywania zakupów usług w sklepie internetowym prowadzonym przez Sprzedającego pod adresem szkolenia.systemybezzalogowe.pl
Sprzedającym jest firma Centrum Naukowo-Technologiczne Systemów Bezzałogowych Sp z. o.o dostępna pod adresem przy ul. Poznańskiej 2c w Rzeszowie (kod pocztowy 35-084 Rzeszów), prowadząca działalność na podstawie Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000569328, NIP: 813-370-75-82, Regon: 362302491 zwany także zamiennie „Usługodawcą”.
Kontakt z Usługodawcą można uzyskać:
- pod numerem telefonu: +48 570 876 007 (koszt połączenia za minutę wg. stawek operatorów),
- korzystając z adresu poczty elektronicznej: szkolenia@systemybezzalogowe.pl
§1 Definicje
- Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.)..
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym regulaminie dokonuje Zamówienia w Sklepie Internetowym.
- Usługodawca – podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Usługa – prezentowana w Sklepie Internetowym, której dotyczy Umowa Sprzedaży.
- Usługa dodatkowa – usługa świadczona przez Usługodawcę na rzecz Klienta poza Sklepem Internetowym w związku z charakterem sprzedawanych Towarów.
- Przedmiot transakcji – Usługi wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego.
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawarta pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem serwisu internetowego Sklepu.
- Sklep Internetowy (Sklep) – serwis internetowy dostępny pod adresem szkolenia.systemybezzalogowe.pl za pośrednictwem którego Klient może złożyć Zamówienie.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta określające jednoznacznie rodzaj i ilość Usług, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży.
- System teleinformatyczny – zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także wysyłanie i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego.
§ 2 Zasady ogólne
- Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze sklepu internetowego dostępnego pod adresem szkolenia.systemybezzalogowe.pl
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
- Sklep internetowy szkolenia.systemybezzalogowe.pl prowadzi sprzedaż detaliczną usług za pośrednictwem sieci internet.
- W ramach wymagań technicznych niezbędnych do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca w celu realizacji zakupów, Klient powinien dysponować aktywnym kontem poczty elektronicznej (e-mail) oraz urządzeniem podłączonym do sieci Internet, spełniającym następujące minimalne wymagania techniczne:
- przeglądarka internetowa Internet Explorer w wersji 7 lub nowszej.
- minimalna rozdzielczość ekranu 1280×800 pikseli.
- Klient zobowiązany jest do niedostarczania treści zabronionych przez przepisy prawa, treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich.
§3 Składanie zamówień i płatności
- Wszystkie ceny podane na stronach internetowych szkolenia.systemybezzalogowe.pl są cenami brutto podanymi w złotych polskich. Podane ceny nie obejmują kosztów pośrednich przy skorzystaniu z usługi.
- Zamówienia są przyjmowane przez stronę internetową/telefonicznie/drogą mailową.
- Zamówienia składane poprzez stronę internetową można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
- Zamówienie jest skuteczne, jeśli Klient prawidłowo wypełni formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe niezbędne do wykonania Usługi oraz przekazywania informacji.
- W wypadku gdy podane dane nie są kompletne lub formularz został błędnie wypełniony, Sprzedający skontaktuje się z Klientem. Jeśli kontakt z Klientem nie będzie możliwy, Sprzedający ma prawo do anulowania Zamówienia.
- Klient w procesie składania zamówienia może wyrazić wolę otrzymania faktury Vat, która zostanie przekazana na koniec szkolenia lub zostanie przesłana drogą elektroniczną po szkoleniu, na wskazany adres e-mail w postaci elektronicznego obrazu. Niniejsza deklaracja uprawnia również Sprzedającego do wystawiania i przesyłania faktur w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2012 r. w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej.
- W trakcie składania Zamówienia, Klient wyraża zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego Sprzedającego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją Zamówienia. Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia.
- Klient może skorzystać z opcji zapamiętania jego danych przez system w celu ułatwienia procesu składania kolejnego Zamówienia. W tym celu Klient powinien podać login i hasło, niezbędne do uzyskania dostępu do swojego konta. Login Klienta to podany przez niego adres e-mail. Hasło jest ciągiem znaków ustalanych przez Klienta. Hasło Klienta nie jest znane Sprzedającemu i Klient ma obowiązek zachowania go w tajemnicy i chronienia przed niepowołanym dostępem osób trzecich.
- Po złożeniu przez Klienta skutecznego zamówienia, otrzyma on automatyczną odpowiedź ze sklepu potwierdzającą otrzymanie zamówienia oraz instrukcję dalszego postępowania w celu zrealizowania zakupionej Usługi.
- Po złożeniu zamówienia Klient powinien w ciągu dwóch dni roboczych dokonać wpłaty odpowiedniej kwoty na rachunek transferuj.pl lub rachunek bankowy Usługodawcy. Brak wpłaty jest rozumiany jako rezygnacja ze szkolenia.
- Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek transferuj.pl lub rachunek bankowy Usługodawcy.
- Złożenie przez Klienta skutecznego zamówienia i zapłata kosztów szkolenia zaksięgowana na koncie Usługodawcy są równoznaczne z podpisaniem Umowy Sprzedaży.
- Czas realizacji usługi ustalany jest przy zamówieniu. Możliwa jest zmiana wybranego terminu najpóźniej na 2 dni przed rozpoczęciem Usługi. Aby dokonać zmiany terminu należy niezwłocznie poinformować Usługodawcę. Usługodawca wyznaczy nowe terminy Usługi.
§4 Odstąpienie od umowy
- Z uwagi na fakt, że Sklep sprzedaje Usługi, nie ma podstawy prawnej do odstąpienia od zawartej Umowy, jednakże satysfakcja klienta jest naszym priorytetem dlatego dopuszczamy odstąpienie od umowy najpóźniej do 3 dni przed wybranym terminem szkolenia (Usługi).
§5 Procedura reklamacji
- Reklamacje należy składać na adres mailowy oraz w formie papierowej wysłanej na adres Usługodawcy.
- Składając reklamację należy dostarczyć do Usługodawcy pismo o powodzie reklamacji.
- Usługodawca rozpatrzy reklamację w terminie do 14 dni roboczych od dnia złożenia reklamacji w formie elektronicznej.
- Klient traci uprawnienia do reklamacji jeżeli przed upływem dwóch miesięcy od stwierdzenia niezgodności towaru z umową nie zawiadomi sklepu o tym fakcie.
§6 Polityka prywatności oraz ochrona danych osobowych
- Administratorem baz danych osobowych przekazywanych przez klientów sklepu internetowego w związku z zakupami jest Usługodawca.
- Dane osobowe wykorzystywane są w celu realizacji umów sprzedaży, w zawiązku z tym mogą być przekazywane podmiotom odpowiedzialnym za dostawę zakupionych towarów do klienta oraz, w przypadku zakupów na raty, instytucjom kredytującym zakup. Klienci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz do ich poprawiania. Dane są przekazywane dobrowolnie.
- Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie treści zawieranej Umowy Sprzedaży następuje przez wysłanie Klientowi na podany adres e-mail specyfikacji Zamówienia.
- Treść zawieranej umowy jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie teleinformatycznym Usługodawcy oraz udostępniana na każde żądanie Klienta.
§7 Zmiana Regulaminu
- Klienci posiadający konto w Sklepie zostaną poinformowani o zmianie Regulaminu za pośrednictwem korespondencji e-mail.
- Jeżeli w czasie, jaki upłynął od ostatniego logowania nastąpiła zmiana Regulaminu Sklepu, Klient akceptuje lub nie jego postanowienia po zmianach. W przypadku braku akceptacji warunków Regulaminu, w szczególności po wprowadzeniu jego zmian, zakupy w Sklepie internetowym nie są możliwe.
- Klientowi, który nie akceptuje wprowadzonych w Regulaminie zmian przysługuje uprawnienie do usunięcia konta w każdym czasie.
- Zamówienia złożone przez Klientów przed wejściem w życie zmian Regulaminu będą realizowane według dotychczasowych postanowień Regulaminu.
§8 Postanowienia końcowe
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. 2000 nr 22 poz. 271 ze zm.) ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 nr 16 poz. 93 ze zm.)..
- Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Sklepem a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.).
Data opublikowania regulaminu: 10.11.2015 r.
Data zmian regulaminu: 16.02.2018 r.